Untuk menukar kata laluan, pergi ke aplikasi Omni dan ikuti langkah-langkah di bawah
- Akses settings
- Navigasi ke Perkara Lain, pilih "Tukar Kata Laluan"
- Isi maklumat yang diperlukan untuk menukar kata laluan baru anda
Sekiranya anda terlupa kata laluan anda,
- Klik halaman log masuk Omni Dashboard dan pergi ke 'Lupa Kata Laluan'.
- Anda perlu memasukkan alamat e-mel anda dan arahan selanjutnya akan dihantar ke e-mel anda.
Perhatikan bahawa anda perlu memasukkan e-mel yang anda gunakan untuk mendaftar Omni semasa membuat akaun. Ini kemungkinan besar merupakan alamat e-mel pentadbir perniagaan atau perniagaan.
Sekiranya anda menghadapi masalah semasa menukar kata laluan anda, sila hantarkan e-mel kepada kami di support@omnihotline.my. Kami akan menghubungi anda untuk membantu anda dengan permintaan ini secepat mungkin.